26.11-11.12: טיול תיירותי לוייאטנם קמבודיה

26.11-11.12: וייאטנם וקמבודיה – טיול מאורגן לתרבות המים הגדולה

כולל "גשר הידיים המוזהב" ומקדשי אנגקור

16 ימים /14 לילות – חצי פנסיון

קבוצת מטיילים עם פזית

וייטנאם היא מדינה בעלת עבר תרבותי מפואר. מדינה מתפתחת בעלות היסטוריה רבת שנים שהשפעות הזמן כמו פסחו עליה. ארץ חקלאות שבעבר היה אימפריה תרבותית וצבאית, בעלת אוצרת תרבות בני מאות בשנים שבשל המלחמות האכזריות ירדו מגדולה ומנסות כיום להתאושש ולעלות על דרך המלך. זהו ביקור בחצר האחורית של העולם, העשיר בנופים קסומים, עמים נינוחים המקבלים פנים ביחס אוהד והמארחות בבתי מלון ומסעדות מהטובות בעולם וזאת על אף הצרות שנחתו עליהן. זהו ביקור בעולם שכל כולו נמצא עדיין בעבר הרחוק ששווה להתחקות על עקבותיו…

קמבודיה היא מדינה ענייה עם עושר של היסטוריה ומקדשים עתיקים. והמקדשים שנראה בסופו של הטיול, לצד חיי האזרי הקטן – חושפים לנו עם עדין, מיוחד ומרתק שמסתכל קדימה באופטימיות, למרות התלאות הקשות שעבר במאה ה-20.

מובטחת לכם חוויה איכותית נהדרת ומרגשת.

  • הטבות ביקורים וכניסות:
    האנוי – סיור עיר, ריקשות, תיאטרון בובות המים, מאוזוליאום הו צ'י מין – מקדש הספרות, כלא הילטון האנוי, המוזיאן האתנולוגי.
    מפרץ האלונג – שייט מרתק, מערת הנטיפים, לינה, ארוחת ערב + ארוחת צהריים על הספינה
    הוי אן – סיור בעיירה, שייט על נהר טו בון
    דאננג – גשר הידיים המוזהב
    סייגון – שייט על נהר סייגון כולל ארוחת ערב, ריקשות, קתדרלת נוטר דאם, הדואר המרכזי, מוזיאון המלחמה, הרובע הסיני, מקדש קאו דאי, מחילות הוייטקונג, דלתת המקונג
    סיאם ריפ – אנגקור ואט , השער הדרומי של אנגקור טהום (Angkor Tohm)
    המקדש המרכזי של אנגקור טהום – מקדש באיון, מקדש תא פרום (Ta Prom) , ארוחת ערב עם מופע של התרבות הקמבודית – ריקוד האפסארה המפורסם, צפיה בזריחה מעל המקדש הגדול של אנגקור ואט*הטיולים כוללים את כל הכניסות לאתרים השונים כפי שמופיע במסלול הטיול ללא טיולי בחירה

ימים 1-2/ תל אביב – האנוי

ניפגש בנתב״ג ונצא בטיסה דרך יעד ביניים לעבר האנוי, בירת וייטנאם, עיר גנים ואגמים מרשימה (לינה במטוס). עם ההגעה נצא לסיור פנורמי בהאנוי  ובסיום העברה למלוננו ללינה וארוחת ערב.

יום 3 /  האנוי – סאפה וביקור בכפר Lao Chai & Ta Van

לאחר ארוחת הבוקר ניסע לכיוון סאפה עיר יפהפייה והררית השוכנת על רכס ההרים הואנג ליאן סון וסמוכה לגבול עם סין, בהגעה נצא בנסיעה של כ 7 ק"מ  בכביש במורד העמק  לכפר ההמונג השחור לאו צ'אי. נשקיף על הטרסות השופעות בהרים. נלמד על התרבות והמנהגים שלהם. משם, נמשיך במורד העמק  לעיירה טה ואן. בדרך נטייל בין שדות האורז המדורגים ובין כפרים ציוריים. טה ואן הוא כפר של אנשי גיאי, שנראים יותר כמו הווייט המסורתי החי בדלתא האדומה. נעבור דרך כפרים שונים של שבטי גבעות (אנשי המונג ודאו). בסיום נחזור לסאפה ונעצור לביקור בכנסיית סאפה, הכנסייה העתיקה ידועה ככנסיית אבן או כנסיית הרוזה הקדושה אשר ממוקמת בלב העיירה סאפה שנבנתה על ידי הצרפתים מתחילת המאה ה-20. הצורה והארכיטקטורה של הכנסייה נבנו בצורת צלב. חזרה למלוננו ללינה וארוחת ערב.

אין תיאור זמין לתמונה.

יום 4 /  האנוי – קאט קאט – ביקור בשבטי ההרים – מפל כסף – הר האם רונג -סאפה

לאחר ארוחת הבוקר נצא לביקור  בכפר קאט קאט של בני השבט "המונג השחור" והוא ממוקם על צלע הר שממנו נשקף נוף מקסים של הרים וטרסות אורז נחשב לאחד הכפרים המיוחדים והציוריים ביותר  בצפון וייטנאם , אנשי ה״המונג״ השחורים משמרים את תרבותם ומנהגיהם , לבושם מתבסס על הצבע השחור. את בגדיהם הם אורגים ותופרים בעצמם, נמשיך למפל סילבר , מפל מרהיב שקיבל את שמו הודות לתופעה ייחודית כאשר מי המפל ניתכים מטה הם מקבלים גוון כסוף. משם נמשיך להר האם רונג – כולל: גן סחלבים, סוגים רבים של פרחים,  נוף פנורמי של העיירה סאפה  מגובה העננים. חזרה למלוננו לארוחת ערב.

יום 5 /  סאפה – האנוי וסיור בעיר

לאחר ארוחת הבוקר נפרד מהצפון וניסע  חזרה להאנוי. בהגעה נצא לסיור בעיר בו נשלב נסיעה בריקשות (תלת אופן) במרכז האנוי, בשווקיה ורובעיה העתיקים. מקדש גוק סון.   נבקר במאוזוליאום של "הדוד הו" (כינויו של הו צ'י מין, אביה הרוחני של וייטנאם המודרנית) ונתרשם ממתחם מגוריו הצנוע מוקף הגנים. נמשיך בסיור ונבקר במוזיאון האתנולוגי העוסק בחיי השבטים. כיכר BA DHIN ארמון הנשיאות, פגודת העמוד המפורסמת הבנויה מעץ על עמוד אבן .נשוב למלוננו לארוחת ערב ולינה.

אין תיאור זמין לתמונה.

יום 6/  האנוי – מפרץ האלונג, שייט  ולינה

לאחר ארוחת הבוקר,נצא מהאנוי בנסיעה למזח של מפרץ האלונג ביי נעלה על סירות מרוץ  שתביא אותנו לספינה . נעלה על הספינה LA REGINA LEGEND CRUISE  לשייט קסום.מפרץ האלונג – "מפרץ הדרקון״ – אחד מפלאי הטבע של העולם ומוכר על ידי אונסק"ו. במימיו השקטים יש למעלה מאלף צוקים נישאים המזדקרים מן המים. ארוחת צהריים תוגש להנאתנו במהלך השייט. לאחר ארוחת הצהרים נצא בסירות במבוק לביקור במערת הנטיפים שבמפרץ . נשוט בתעלות באורך 70 מטר עד ללגונה מדהימה בלב הפארק הלאומי.   נחזור לספינה ונשוט דרך CUA VAN  לכיוון BA TRAI DAO (שלושת האגסים) לגונה צלולה בצבע  ירוק ולאורכה מאות חופים בצבע לבן, ללא ספק גן עדן. נטייל בתוך חוות דגים, נמשיך על קיאק חזרה לספינה. ארוחת ערב ולינה בספינה.

אין תיאור זמין לתמונה.

יום 7/  מפרץ האלונג  – האנוי

לאחר ארוחת בוקר מוקדמת  בספינה, נעלה על  סירת דייגים לביקור בכפרים שבאזור. נמשיך באוטובוס אל תוך היער  נבקר בבית חולים שדה בעל שלוש קומות אשר נבנה בתקופת המלחמה בין וויטנאם וארה"ב. המבנה בנוי בתוך מערה ושימש מחסה למאות מקומיים במהלך המלחמה. נמשיך ל-  GIA LUAN  שם תחכה הספינה, נאכל ארוחת בראנץ' בסגנון מזנון לפני שנפרד מהספינה ונחזור להאנוי. בהגעה להאנוי נמשיך את הסיור בהאנוי נבקר בכלא הילטון או בכלא הוא לו, בית סוהר ששימש את המתיישבים הצרפתים בוייטנאם לאסירים פוליטיים, ומאוחר יותר את צפון וייטנאם לשבויי מלחמה במהלך מלחמת וייטנאם, כשהיה ידוע בציניות לשבויי מלחמה אמריקאים בתור "האנוי הילטון".נראה את מקדש הספרות (השם הווייטנאמי הוא Quoc Tu Giam) – האוניברסיטה הראשונה של וייטנאם, שנבנתה בשנת 1070 לכבוד קונפוציוס, חסידיו וצ'ו ואן אן, דמות מוסרית בחינוך הווייטנאמי.נהנה ממופע בובות מים.  "בובות שרוקדות על המים"  היא מסורת שתחילתה עוד במאה ה-11 כאשר מקורה בכפרים של אזור הדלתא של הנהר האדום בצפון וייטנאם.נסיים את היום ונשוב למלוננו בהאנוי לארוחת ערב ולינה.

יום 8 / האנוי – דאנאנג – באנה הילס – הוי אן

ארוחת בוקר במלון ולאחר מכן העברה לשדה התעופה לטיסה  לדאנאנג, העיר השלישית בגודלה, עיר נמל שהתפרסמה בתקופת מלחמת וייטנאם שמבסיסיה האוויריים והקרקעיים פעלו צבאות הדרום ובני בריתם האמריקאים.   לאחר הנחיתה ניסע אל גבעות "בא נא",  הממוקמות ממזרח לדאנאנג. נחווה את האזור המרשים שקיבל עדיפות תיירותית מרשויות וייטנאם, להקמת פארק מדהים. אנו נבקר בגשר הזהב שהוא אחת האטרקציות המרהיבות שנפתחו לאחרונה והוקם בגובה של 1487 מטרים מעל פני הים. הוא נבנה על בסיס של שני סלעים ועוצב בצורת ידיים וממוקם באזור הררי מרהיב בתוך יער עד. גבעות בא נא, שם ממוקם הגשר, היו בתחילת המאה ה-20, אתר הנופש של הרשויות הקולוניאליסטיות הצרפתיות בווייטנאם עד תבוסתם ב-1954 וכיום זה אזור תיירות נבחר של הממשל הווייטנאמי. נעפיל ברכבל באורך של 5042 מ', שהוא השני באורכו בעולם ,עם נוף הררי מרשים, נעצור לביקור בכמה מהאטרקציות התיירותיות של הפארק החדיש והמרשים. בסיום העברה למלוננו בהוי אן לארוחת ערב ולינה.

יום 9/ הוי אן – סיור בעיר , שייט על נהר הטו בון

היום נערוך סיור בעיירה הוי אן, במרכזה ההיסטורי, בסמטאותיה הרומנטיות, בבתי הסוחרים ,בטיילת הנהר, בגשר היפני ועוד. בין השאר נערוך שייט על נהר הטו בון ובמהלכו נבקר בכפרים המתמחים במלאכת אומנות מקומית. נתקבל במסעדה למשקה קבלת פנים, כאן נשתתף ונצייר בעצמנו בשיעור  במבוק .. בסיום נתחיל את שיעור הבישול עם השפים שלנו. תוך שעתיים השף ילמד אתכם איך לבשל מטבח תרבותי וייטנאמי.לאחר ארוחת הצהריים נשוב למרכז העיר לחקור את רחובותיה המוקפים בחנויות, נצפה בגשר המקורה היפני הצבוע באדום – שלושת התווים הסיניים מעל הדלת פירושם "גשר לעוברים ושבים" מרחוק" ולסייר בבית "Phung Hung" בן 200 השנים, הידוע בארכיטקטורה הייחודית שלובסיום נשוב  למלוננו בהוי אן.לאחר ארוחת הערב נהנה מעוד שעה של מסג' לפני שנסיים את היום.

יום 10/ הוי אן – הו צ'י מין סיטי (סייגון)

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעות הטיסה העברה לשדה התעופה וטיסה לסייגון ששמה כיום הו צי' מין סיטי למרות שדבק בה השם המקורי סייגון . בהגעה בהתאם לשעת הטיסה נערוך סיור פנורמי ונעבור לבית המלון. ארוחת ערב ולינה בסייגון.

יום 11/ הו צ'י מין סיטי (סייגון) – סיור בעיר

נצא לסיור בעיר שהייתה בירת מדינת דרום וייטנאם עד לאיחוד עם הצפון לאחר המלחמה ב-1975, עיר זו מניעה את כלכלת וייטנאם. בדרך נוכל לחוש באווירה ונשתלב בתנועה יחד עם עשרות אלפי טוסטוסים וכליי רכב , נסייר באתרי העיר המרכזיים: קתדרלת נוטר דאם ובית הדואר והמרכז הקולוניאלי-צרפתי הישן, נהר סייגון ומוזיאון המלחמה ופגודת קיסר השמיים. נבקר גם ברובע הסיני על סמטאותיו הציוריות. ניסע בריקשות במרכז העיר ונבקר בשוק בן טאן, בו ניתן למצוא מבגדים במחירי מציאה ועד מזכרות..ארוחת ערב ולינה בסייגון.

אין תיאור זמין לתמונה.

יום 12/  סייגון – מקדש קאו דאי – דלתת המקונג, קאי בה,  שייט סירות בדלתת הנהר

היום נצא לעבר מחוז וין לונג, בדרך נעצור לביקור במקדש קאט דאי מבנה גדול ומפואר המסמל חיבור בין הדתות מזרח למערב, נמשיך ונסייר בדלתא של נהר המקונג, מהאדירים שבנהרות אסיה והשביעי בגודלו בעולם. המקונג מהווה את עמוד השדרה של הודו-סין ושימש גבול ונתיב סחר בין וייטנאם, קמבודיה, לאוס, תאילנד, בורמה, דרום סין וטיבט. נבקר באזורים החקלאיים של קאי בה ובמפעלים, בתי המלאכה וייצור שונים שבדלתת נהר המקונג הענקית תוך שילוב שייט איטי דרך נחל קטן עם עצי קוקוס יפים תלויים. ניתן לראות בעלי חיים משני עברי הנחל.נבקר בחווה לגידול דבורים ונהנה מתה דבש, ניתן לצפות כאן בבית מקונג טיפוסי.נמשיך לסדנא ונלמד את תהליך הכנת סוכריות קוקוס . ניתן לטעום דגימה של סוכריות.ארוחת ערב ולינה  בקאי בה .

אין תיאור זמין לתמונה.

יום 13/  קאי בה – סייגון

השכמה מוקדמת ויציאה לביקור בשווקים הצפים המקומיים הגדולים והעמוסים בדלתת המקונג . כמו רוב השווקים הצפים האחרים, שוק קאי בה  "מתעורר" בשעות הבוקר המוקדמות מאוד. למרות שהזמן העמוס ביותר נמשך מ-4:00 עד 06:00 עם הזריחה השוק מתהדר בצבעים מרהיבים של פירות וירקות, ובקול הרעש של המים, הפטפוטים והמנועים. נמשיך בנסיעה לסייגון נבקר בפגודת Thien Hau המוקדשת ל"גבירת הים " ThienHau מקדש זה ממוקם ברחוב Nguyen Trai הסואן בצ'ו לון .נהנה מקניות בשוק בן תאן, אחד המבנים המוקדמים ביותר ששרדו בסייגון ואחד מסמליה של העיר הוכימינה, הפופולרי בקרב תיירים המחפשים עבודות יד מקומיות, טקסטיל  ומזכרות, כמו גם מאכלים מקומיים. ארוחת ערב ולינה בסייגון.

יום 14 / טיסה מסייגון (וייאטנם)- סיאם ריפ (קמבודיה)

בבוקר נצא לקמבודיה, מסמלים את הפאר והעוצמה שהיו נחלתה של קמבודיה, ומציגים ארכיטקטורה מופלאה עם פסלים ותבליטים, המהווים יצירות אומנות מרשימות ומקור מידע חשוב ביותר על חיי היום יום של אותה תקופה. נפתח את הביקור בשער הדרומי של אנגקור טהום (Angkor Tohm), שהיא שער אל העיר שבתוך העיר אנגקור, שנבנתה במאה ה-13, עת הפכה הממלכה הקמרית להיות בודהיסטית. למקדש המרכזי של אנגקור טהום – מקדש באיון, יש 54 מגדלים, כשלכל אחד 4 פרצופי ענק מחייכים של בודהא (עשו חשבון כמה פרצופים יש..)1 פרצופי הבודהא מישירים מבט אלינו בכל אשר נפנה. נמשיך אל מרפסת הפילים שבקומפלקס המלכותי ונסיים באחד משיאי עתיקות אנגקור: מקדש תא פרום (Ta Prom) שנותר מכוסה בחלקו בג'ונגל כפי שמצאוהו החוקרים.
ארוחת ערב ולינה בסיאם ריפ.

יום 15 / מקדשי אנגקור

סיאם ריפ (Siem Reap), העיירה היושבת בג'ונגל ליד שרידיה המפוארים של בירת ממלכת אנגקור (Angkor) מהמאות ה-9–13. המקדשים ששרדו, ובראשם המפורסם במקדשים – אנגקור ואט – מקור המשיכה העיקרי – בבוקר המאוד מוקדם נצא לראות את הזריחה מעל המקדש הגדול של אנגקור ואט, פאר היצירה הקמרית! בערב נצא למופע של התרבות הקמבודית – ריקוד האפסארה המפורסם.
ארוחת ערב ולינה בסיאם ריפ.

אין תיאור זמין לתמונה.

יום 16 / סיאם ריפ – טיסה חזרה ארצה

לאחר ארוחת בוקר, נפרד מקמבודיה וניסע לשדה התעופה על מנת לעלות לטיסות חזרה לארץ דרך יעד ביניים. הנחיתה היא ביום 17.

ייתכנו שינויים בסדר הביקורים לפי מזג האוויר או המלצת המדריך המקומי.

מלון:

בתי מלון בדרגת תיירות טובה וראשונה 

רשימת בתי המלון (או דומים להם ברמה):

Hanoi
Grand Cititel Hanoi Hotel
Deluxe

Sapa
Amazing Sapa
superior

Hoian
Hoi An ROsemary BOutique Hotel
Deluxe

Saigon
Lotus Central HOtel Saigon
Seinior Deluxe

Siem Reap
City River Hotel
www.cityriverhotel.com

טיסות:
  • טיסות בינלאומיות בחברה סדירה  (דרך יעד ביניים  ) תל-אביב – האנוי/סייגון – תל-אביב
    טיסות אל על + ויאטנם אייר
    תל-אביב – בנגקוק  LY083  המראה 20:15  נחיתה 09:30 + למחרת
    בנגקוק – האנוי      VN610  המראה 12:20 נחיתה 14:30
    סיאם ריפ– בנגקוק  PG906 המראה 13:25 נחיתה 14:45
    בנגקוק  – תל-אביב LY082  |המראה 23:55 נחיתה 04:40 למחרת
מחיר:

3,999 $

ניתן לחלק עד 6 תשלומים ללא ריבית או יותר בקרדיט.
תוספת ליחיד בחדר: 650$.

מחיר כולל:
  • המחיר כולל:
    טיסות בינלאומיות בחברה סדירה  (דרך יעד ביניים  ) תל-אביב – האנוי/סייגון – תל-אביב
    טיסות אל על + ויאטנם אייר
    תל-אביב – בנגקוק  LY083  המראה 20:15  נחיתה 09:30 + למחרת
    בנגקוק – האנוי      VN610  המראה 12:20 נחיתה 14:30
    סיאם ריפ– בנגקוק  PG906 המראה 13:25 נחיתה 14:45
    בנגקוק  – תל-אביב LY082  |המראה 23:55 נחיתה 04:40 למחרת
  • מיסים:
    מיסי נמל, ביטחון ומחיר דלק בטיסות הבינלאומיות ובטיסות הפנים נכון לתאריך 01.01.23 ובכפוף לשינויים עד למועד יציאת הטיול.
  • בתי מלון:
    בתי מלון בדרגת תיירות טובה וראשונה (על פי הרשימה מטה)
  • כלכלה:
    חצי פנסיון לאורך הטיול
  • תחבורה:
    אוטובוס תיירים ממוזג ע"פ התוכנית.
  • הדרכה:
    מלווה קבוצה ישראלי מנוסה מצוות מילניום ומדריך מקומי דובר אנגלית.
  • תשר:
    לנותני השירותים המקומיים בחו״ל (לא כולל תשר למדריך הישראלי)
  • אשרה:
    אשרות כניסה לווייטנאם כלולות במחיר.
    (ויזה) לווייטנאם – יש להעביר צילום דרכון למשרדינו עד 3 שבועות (ימי עבודה) טרם היציאה. יש להצטייד ב-4 תמונות דרכון.
מחיר אינו כולל:
  • מסים:
    כל תוספת במסי הנמל, ביטחון ושינוי במחירי הדלק שיתווספו לאחר ה-01.01.23 ומסים שישולמו במזומן בחלק משדות התעופה
  • ביטוח נסיעות:
    ביטוח רפואי ומטען (מומלץ לעשות ביטוח מורחב ומותאם לתקופה זו, כולל ביטול נסיעה).
  • הוצאות אישיות:
    כל הוצאה בעלת אופי אישי לרבות ארוחות צהריים,
  • תוספת חדר ליחיד – 650 $
  • תנאי תשלום וביטול:
    ניתן לשלם בכרטיס אשראי ב-6 תשלומים או בקרדיט
    או בהעברה בנקאית בשקלים או בדולרים
רמת קושי:

קל, אוהבי לכת

מה להביא:

מידע בעניין יימסר ע"י המדריך סמוך למועד

הערות:

חשוב לציין: במקרים בהם נרכוש שירותי תיירות לרבות כרטיסי טיסה זמן רב לפני מועד היציאה, אנו שומרים את הזכות, להתאים ואף להקדים את מועדי התשלומים כך שיכסו את השירותים שיירכשו. מומלץ: כבר בעת ההרשמה לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל אפשרות לכיסוי דמי הביטול (ע"פ תנאי הפוליסה).

הערה חשובה: הטיול המאורגן מורכב ממספר שירותים וביניהם שירותי טיסה המתחילים ומסתיימים בישראל וכן שירותי תיירות שונים כגון טיסות פנים, כניסות לאתרים, הסעות, ובתי מלון אשר כולם מתחילים ומסתיימים מחוץ לישראל. דמי הביטול החלים על שירותים המתחילים ומסתיימים מחוץ למדינת לישראל הינם במסגרת תנאי הספקים השונים במדינות היעד.

שירות הטיסה המתחיל ומסתיים בישראל הינו השירות היחיד הניתן להחילו במסגרת החוק הישראלי לרבות חוק ותקנות הגנת הצרכן לעסקת מכר מרחוק כולל הרחבת החוק לאזרחים וותיקים.

ביטולים:
  • טיולים בתקופת הקורונה
    במקרה של התפרצות קורונה לפני היציאה החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל ולדחות את הטיול. במקרה כזה יהיה אפשר לבחור בין החזר כספי למעט 47 $ דמי טיפול או דחיית טיול. יובהר ויודגש כי כל עוד מדינת היעד מקבלת תיירים ומתקיימות טיסות למדינת היעד, הטיולים ייצאו כסדרם. על הנוסע חלה חובה להצטייד (מוקדם ככל הניתן), בפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, הכוללת גם סעיף קורונה. סעיף זה הוא חובה. וזאת על מנת לחסוך לכם עוגמת נפש והפסד כספי. עדכונים והנחיות סופיות בנוגע לדרישות יציאה וכניסה לישראל יעודכנו לקראת היציאה לטיול.
    דמי  ביטולחישוב ימי עבודה: ראשון עד חמישי לא כולל שישי/שבת וערבי חג  וחגים

    • ביטול הטיול מכל סיבה שהיא ממועד ההרשמה ועד 30 ימי עבודה מלאים לפני היציאה לטיול יחוייבו ב- 47 $ דמי טיפול למטייל.
    • דמי ביטול מ- 29 ימי עבודה ועד 21 ימי עבודה לפני היציאה לטיול: 30% ממחיר הטיול למטייל.
    • דמי ביטול מ- 20 ימי עבודה ועד 14 ימי עבודה לפני היציאה לטיול: 40% ממחיר הטיול למטייל.
    • דמי ביטול מ- 13 ימי עבודה ועד 8 ימי עבודה לפני היציאה לטיול: 50% ממחיר הטיול למטייל.
    • דמי ביטול מ- 7 ימי עבודה ועד 4 ימי עבודה לפני היציאה לטיול: 70% ממחיר הטיול למטייל.
    • דמי ביטול מ- 3 ימי עבודה ועד מועד יציאת הטיול: דמי ביטול מלאים