שבת 9/3: קבוצת הצעירים בטיול להר צרויה ומעלה האיסיים בשמורת עין גדי

 מסלול חדש!

הטיול מיועד למיטיבי לכת בגילאי 20-38 בלבד!

הצטרפו לקבוצת הצעירים שלנו בפייסבוק לתמונות ועדכונים

בין ים המוות לבין הקיר התלול של מצוק ההעתקים המתנשא מעל הכביש יש כתם ירוק החודר לים… זהו נווה המדבר עין גדי הכולל את נחל דוד ונחל ערוגות על שפעת המעיינות שלהם ומסלולי הטיול.

ננצל את מזג האויר האביבי והנוח לטיול שהוא שילוב מושלם של מדבר ומים! גם הפעם… כמו בפעמים הקודמות, ניקח אתכם לחלק נוסף בשמורה המרשימה הזו שבטוח לא הראו לכם בבית הספר…

בדרך נראה יעלים, שפני סלע וצמחיה ייחודית לאזור זה. חלק מהדרך ניתן לצעוד בין בריכות ומפלים, בתוך קניונים מוצלים עטורי צמחי נחל. זוהי הגרסה של מיטיבי הלכת לטיול באחד הנחלים היפים בישראל!

נתחיל עם טיפוס במעלה תלול – מעלה צרויה שהינו מגוון ומאתגר עד שנגיע לפסגת הר צרויה, הקטע האחרון של הטיפוס יקח את נשימתכם – תרתי משמע 😉 מצד אחד מצוקי הקניון של נחל ערוגות, מהצד השני ים המלח ומצוק ההעתקים האינסופי ואפילו מצדה באופק! בדרך יחכו לנו שתי תצפיות נוף עוצרות נשימה על ים המלח, ואחרי שהצלחנו לטפס אל הר צרויה, נטייל על רמת חבר וזה זמן מצוין בשבילנו לתת קצת מנוחה לשרירים הבוערים.

לאחר ההליכה הרגועה על רמת המדבר נעצור למרגלות מעלה האיסיים ונתפעל מיופיו של קניון נחל ערוגות שנמצא לרגלינו! מוציאים את מנות ה"כוח" שנשאר לנו בתיק, ומתחילים בירידה מאתגרת על שביל מעלה האיסיים שנסלל ע"י הרומאים במאה השנייה לספירה (!!).

לאחר הירידה נגיע אל גן עדן בהתגלמותו – הבריכות של נחל ערוגות! אז אחרי שקרענו את עצמנו, מגיע לנו כל הטוב הזה 🙂

נתפנק לנו במסז' של "המפל הנסתר" שבנחל ולאחר רגיעה והרעננות נמשיך בדרכנו אל היציאה של נחל ערוגות, שם נסיים את טיולנו… עוד חוויה מטריפה הגיעה לסופה 🙂

להרשמה:

דמי ביטול:

עד שבוע לפני האירוע 20 ש"ח לאדם. בשבוע האירוע אין החזרים

הערות:

אתם מצהירים כי מצב בריאותכם תקין !
המסלול נתון לשינויים על פי החלטת המדריך
קיום הטיול מותנה במינימום משתתפים