סיום הרשמה לטיול צעירים בבית לחם וסביבתה – כנסיית המולד, השוק התוסס בעיר ועוד…

~ ההרשמה מסתיימת ב- 20/6 עקב הצורך בטיפול באישורים ~

הטיול מיועד לצעירים בגילאי 20-38 בלבד!

הצטרפו לקבוצת הצעירים שלנו בפייסבוק לתמונות ועדכונים

בעקבות כמה טיולים מוצלחים בחודשים האחרונים, אנחנו חוזרים לבית לחם! בתיאום מיוחד וחד פעמי עם גורמי הביטחון אנו נצא קצת מעבר לגבול…

נתחיל את טיולנו הייחודי והמופלא בביקור בכנסיית המולד הממוקמת בכיכר מאנגר בעיר בית לחם והיא מן הכנסיות העתיקות בעולם הנוצרי.

על-פי המסורת הנוצרית, היא הוקמה מעל המערה בה נולד ישו ושם נשמע את סיפור הולדתו.

לאחר מכן נמשיך אל כנסיית מערת החלב, זוהי קפלה קתולית-פרנציסקנית השוכנת כ-200 מטרים דרומית-מזרחית לכנסיית המולד בבית לחם ובה נשמע את סיפור המסורת הנוצרית שעל פיה, המשפחה הקדושה הסתתרה במערה בעת טבח החפים מפשע בידי הורדוס, טרם נמלטה למצרים.

המסורת ממשיכה ומספרת כי בעת שמרים הניקה את ישו, נשרה טיפת חלב אל הקרקע, והפכה אותה ללבנה. נוצרים ומוסלמים כאחד, מאמינים כי פירורי האבן מהמערה מעשירים את חלב ההנקה ותורמים לפוריות.

בהמשך, נעבור דרך השוק שוקק החיים הנמצא במרכז העיר ונעצור לארוחת צהריים – פלאפל סופר מעולה בכיכר מול הכנסיה (לא כלול במחיר).

שבעים ומרוצים נמשיך בית סחור לביקור בכנסיות היוונית והקתולית של שדה הרועים ולסיום נעלה לבית ג'אלה לתצפית. 

* קיום הטיול מותנה באישור בטחוני. האישור הוא קבוצתי, אך מונפק שמית לכל אחד מהמטיילים בקבוצה – ולכן ההרשמה תסתיים כשבוע לפני מועד הטיול.

נא לקרוא את טופס ההיתר לפני הרישום לטיול! על כל נרשם למלא את טופס ההיתר של כניסה לשטחי A במלואו לצורך הנפקת אישור הכניסה – בלחיצה על הטופס, ייפתח חלון חדש, יש למלא אותו בהקדם על מנת שנוכל להנפיק אישור זה. 

חשוב לדעת כי תשובה סופית מטעם הצבא מתקבלת יום לפני הטיול עד השעה 18:00! 

להרשמה:

דמי ביטול:

עד ה-20/6 20 ש"ח לאדם. בשבוע האירוע אין החזרים

הערות:

אתם מצהירים כי מצב בריאותכם תקין !
המסלול נתון לשינויים על פי החלטת המדריך
קיום הטיול מותנה במינימום משתתפים