חופש פסח 18-24 אפריל: דובאי, אבו דאבי, שארג'ה האמירויות !

טיול באיחוד האמירויות עד לא מזמן נשמע לנו כמו חלום.  היום, החלום הופך למציאות!

טיול פרימיום בחול המועד פסח עם המדריך הנפלא רונן חסון

טיסות ישירות ישראייר

לקבלת תוכנית טיול בקובץ וטופס הרשמה לחצו כאן

אטרקציות, ביקורים, סיורים וכניסה לכל האתרים כמפורט בתכנית הטיול, ימי סיור מלאים כולל סיורי ערב.

 ללא זמן חופשי או סיורי בחירה.

חווית חיים אדירה אפילו להרפתקנים שבינינו.

התוכנית כוללת:

  • דובאי
  • מסגרת דובאי
  • דובאי העתיקה – השווקים
  • תצפית מגדל בורג' ח'ליפה
  • רכבת מונורייל אי דקל ג'ומיירה
  • מופע המזרקות
  • קניון דובאי, האקווריום
  • גן הפרחים
  • שייט עם ארוחת ערב
  • דיונות המדבר
  • ייחודי: יום של טיול ג'יפים – הרי החג'אר וסיום בשקיעת המדבר עם ארוחת ערב
  • נסיכות שארג'ה בירת התרבות
  • שוק הדגים הישן
  • אבו דאבי
  • מסגד שייח זייד
  • מוזיאון הכפר
  • מוזיאון הלובר
  • קאסר אל וואטן

אחד המקומות היפים בעולם

למה אתם מחכים…תפסו מקום!

לקבלת תוכנית טיול בקובץ וטופס הרשמה לחצו כאן

קצת על המקום בו נטייל:

איחוד האמירויות היא פדרציה של 7 נסיכויות בחצי האי ערב שאוחדו למדינה אחת בשנת 1971. הגדולות והמפורסמות שבהן היא דובאי ואבו דאבי.

כיום נהנות שבע האמירויות משפע ועושר בלתי ניתפס. מרבצי הנפט שהתגלו בשנות השישים הפכו את האמירויות לאחת מהמדינות העשירות בעולם.

באיחוד האמירויות השכילו לנצל את הכספים האדירים שהתקבלו מניצול משאבי הטבע על מנת להפריח את השממה ארוכת השנים, לקדם את המדינה ולהפוך אותה למיוחדת ויוצאת דופן.

כל העושר והשגשוג צמחו תוך פחות מחמישים שנה, מחולות המדבר הערבי הטרשיות והמפרצים הקסומים והמבודדים של המפרץ הפרסי. אז תושביהן המנומנמים של הנסיכויות התפרנסו בדוחק בעיקר מצאן, מקנה, חקלאות בסיסית, דיג ושליית פנינים.

כיום האמירויות הם שם נרדף לפאר, השקעות, חדשנות, שאפתנות אליהם נושא העולם עיניים משתאות. האדריכלות המפוארת, האיים המלאכותיים, מרכזי האמנות והמסחר, כל אלה מגלמים מודרניות וקדמה פורצת דרך לצד תרבות ומסורת ארוכת ימים.

הטיול באמירויות הוא מיוחד, ומגוון מאוד. נוף אורבני עתידני יוצא דופן לצד דיונות מדבריות נידחות, נווה דקלים, כפרי דייגים, חופים מרהיבים ועוד. נכיר את המבנים המרהיבים שבנו מיטב האדריכלים בעולם, נעמוד על המסרים שמייצגים מבנים אלו, על הכלכלה הפורחת בקניוני הענק ועל מרכזי האמנות והתרבות העצומים.

נבקר באתרים שיספקו הצצה להיסטוריה החברתית של האמירויות טרום עידן הנפט ובנאות מדבר אקזוטיים, שם נעמוד על הגאוגרפיה המדברית המיוחדת והקיום האנושי שבה.

איחוד האמירויות חשוב לדעת

  • איחוד האמירויות היא מדינה מוסלמית מודרנית ופתוחה, יש לציית לחוקיה.
  • דובאי ואבו דאבי הן נסיכויות פתוחות מודרניות, אולם בשאר 5 האמירויות חלים חוקי השריעה וקוד לבוש מחמיר. נהוג ללבוש באמירויות לבוש צנוע, לבוש חשוף לא מקובל.
  • אזרחי האמירויות חיים בהתאם לקוד לבוש הנהוג במשך מאות שנים, המתאפיין בצניעותו. האזרחים מתגאים בנראות שלהם, ומתלבשים בקפידה לכל מקום שהם הולכים אליו.
  • אזרחי האמירויות הינם מיעוט ביחס לאוכלוסייה (מהווים רק כ 20%). רוב התושבים הם מהגרים/ עובדים זרים המיצגים ערב רב של תרבויות.
  • תושבי האמירויות אינם צועקים או משוחחים בקול רם בטלפון הנייד ברחוב, התנהגות זו נחשבת כזלזול!
  • המוניות בדובאי הן ממשלתיות והתעריף קבוע לכולן. אל תנסו להתווכח על מחיר המונית, יש שם חובה להפעיל מונה והמונה אמין, המוניות ומתחלקות לשני סוגים: אקונומי ופרימיום.
  • אין להעליב או לצאת כנגד דת האסלאם או לדבר רעה על אף אחד ממשפחות המלוכה. הדבר נחשב עבירה.
  • כדי להימנע משיחות על פוליטיקה ו/או על זכויות אדם
  • חוויית הקניות באיחוד האמירויות, בעיקר בדובאי ובאבו דאבי מרגשת… יש לקחת בחשבון כי המחירים יקרים מישראל, רוב הפריטים מוצגים ללא תגיות מחיר, לא נהוג להתמקח על המחיר בקניונים.
  • אלכוהול מותר לשתייה רק במקומות מיועדים, בארים, מועדונים ובתי מלון, חל איסור על שתייה ברחוב, אסור להגיע לאיבוד דעת.
  • דובאי ואבו דאבי מרושתת במצלמות בכל נקודה. הכל מפוקח ומצולם כל רגע, צאו מתוך נקודת הנחה שתמיד רואים אתכם.
תוכנית הטיול:
יום 1/ תל אביב – דובאי – מסגרת דובאי – סיור לילה

נצא בטיסה מתל אביב לדובאי (כשלוש וחצי שעות).

עם הנחיתה מעבר ביקורת דרכונים, איסוף מזוודות ומפגש עם אנשי הקשר ונצא לסיור ראשוני במטרופולין המרהיב והתוסס של דובאי. נסיעה בשדרות שייח' זייד שברקע המגדלים של העיר. נתחיל באתר המרשים של "מסגרת דובאי". "המסגרת" היא התוספת החדשה לאדריכלות המופלאה שהעיר מתהדרת ומתפארת בה. מסגרת דובאי מורכבת משני מגדלים אנכיים בגובה 150 מטרים המחוברים על ידי גשר באורך של 100 מטרים והיא ללא ספק גולת הכותרת של קו הרקיע של העיר דובאי. הגשר מקשר בין 2 מיצגים מרתקים המספרים את סיפרה של העיר, בכניסה מייצג המספר את ראשיתה של העיר דובאי ככפר דייגים קטן על גדתו החולית של נהר דובאי וביציאה את חזון דובאי כעיר העתיד. בהמשך העברה למלון, נתארגן ונצא להמשך בילוי לילה בדובאי התוססת. לינה דובאי.

יום 2/ אבו דאבי – מוזיאון הלובר – מרכז העיר – ארמון באומה מופע אורות

בבוקר נצא בנסיעה לאבו דאבי, בירת איחוד האמירויות. עם ההגעה נצא לסיור בעיר העשירה ביותר בעולם, הבירה המדינית והפוליטית של איחוד האמירויות, שם מתקבלות ההחלטות… שם גם בושלה עסקת השלום עם ישראל. אבו דאבי היא עיר המתאפיינת בשילוב יוקרתי בין מלונות פאר, חופי ים וארכיטקטורה חדשנית, והיא נחשבת לעיר תרבותית, עם מסגדים מרהיבים, מבני תרבות ומוזיאונים מרתקים. פירוש השם אבו דאבי הוא: "אבי האיילה". התחנה הראשונה שלנו בביקור יהיה ביקור במוזיאון הלובר של אבו דאבי הממוקם ברובע התרבות. המוזיאון שנבנה בהשקעה כספית אדירה נתן לאבו דאבי את החותמת כעיר תרבות. הלובר של אבו דאבי הוא מוזיאון המוקדש לאמנות וציוויליזציה, מוצגות בו יצירות מפיקאסו ועד אומנות מצרית עתיקה. למוזאון מבנה יוצא דופן כאשר מכל עבר רואים את כיפת הדום המכסה את המבנה ומחדירה קרני אור מלטפות דרך החרכים של הכיפה המעוצבת. בהמשך נגיע לאזור העסקים המסחרי של העיר נראה את מגדלי אתיחאד ג’ומיירה קומפלקס אדיר של גורדי שחקים הממוקם מול מלון הפאר "ארמון האמירויות" המומחים מעריכים כי שעלות בנייתו היא היקרה בעולם… בהתאם לזמן נבקר במוזיאון מורשת הכפר Heritage Village המשחזר את חיי היומיום של הבדואים. נסייר בין סדנאות האומנים, בתי המלאכה המסורתיים וחנויות המזכרות ונתרשם מסירות הדייג והמסחר האופייניות. אחר צהריים נצא לארמון הנשיאות (האומה) “קסר אל וואטן" לצפות במיצג אור קולי המציג את העבר, ההווה וחזון העתיד של האמירויות. הארמון (אותו גם נראה בסיור הלילה) הוא מקום משכנו של שייח’ חליפה בן זאיד, נשיא האיחוד. כאן גם נמצא יורש העצר, מוחמד בן זאיד, שליט בפועל של הממלכה והאיש החזק בה. ארוחת ערב ולאחריה נצא לסיור פנורמי לילי לאורך הקורניש באבו דאבי המוארת ונראה את האתרים המרכזיים במופע האורות הלילי שלהם. לינה אבו דאבי

יום 3/ אבו דאבי – מסגד שייח זייד – שייט לילה במרינה

בבוקר נצא לביקור במסגד הגדול של שייח זייד. אחד המסגדים הגדולים בעולם וללא ספק היקר מכולם. הרעיון שמאחורי הקמת המסגד הוא מבנה שיאחד בין המגוון התרבותי של העולם המוסלמי, עם זיקה היסטורית ומודרנית של אדריכלות ואומנות. המסגד המרהיב מסוגל להכיל כ- 50,000 מתפללים. הוא עטוי שיש יוקרתי הכולל קישוטים וגילופים אסלאמיים מורכבים. חצר המסגד מעוטרת בגן מרהיב ביופיו. כשברקע בריכות מים ומזרקות הצובעים את המסגד במראה מרהיב. בצהריים נצא בנסיעה חזרה לדובאי בדרך נעצור לצהריים (במקום ארוחת ערב) באחד המרכזים של האי יאס, המשמש מרכז לבילוי, קניות, פארקים ושעשועים. את היום נסיים בשייט בסירת עץ מסורתית (דאו) כולל ארוחת ערב, במפרץ דובאי שברקע קו מגדלי הנוף של דובאי במופע אורות מרהיב. לינה דובאי.

(הערה: הכניסה לאקספו ללא תשלום לבני 60+, צעירים נדרשים בתשלום דמי כניסה).

יום 4/ דובאי העתיקה – אי הדקל ג'ומיירה – הגלגל הענק "העין של דובאי" (תוספת תשלום) – שוק מדינת ג'ומיירה – הכפר הגלובלי

היום נצא לדובאי העתיקה, אזור הקריק (נהר דובאי) ומפרץ המרכזי, המקום שמימנו התפתחה וגדלה העיר מנמל דייגים קטן בלב החוף המדברי השומם והחולי על שפת המפרץ הפרסי, לפאר היצירה ואחת הערים התוססות, המרהיבות והייחודיות בעולם. את הסיור שלנו נתחיל בשכונת אל בסטקיה העתיקה, כאן בין הסמטאות המרכזיות הכל התחיל… בהמשך נגלוש אל שוק "אל כביר" (הגדול). בו נלמד ונכיר לעומק את ההיסטוריה, התרבות המקומית שלאורך השנים נתמכת בעבודה זרה, נוכל לפגוש כאן דמויות מכל העולם, הודים, פקיסטניים, אפגנים ועוד סוחרים ממדינות שונות. בהמשך נעלה על מוניות המים המקומיות, הנקראות "אבראס", ונצא בהפלגה על נהר דובאי (קריק), אל צידה השני של העיר. במהלך השייט נהנה מהנוף המרהיב, התוסס והססגוני של העיר. נגיע אל רובע העתיק דיירה, אזור השוק המרכזי ומרכז הקניות המקומי העממי. ניכנס בין הסמטאות הצרות בין דוכני הרוכלים "שוק אלעארין" (התבלינים) הריחני, שוק הזהב הנוצץ, שוק המשי והבדים הצבעוני, שוק אל שבקה בו תוכלו למצוא הכל מכל… השיטוט בשוק כאילו לקוח מהאגדות… המראות, הצבעים, הריחות והמגוון מרהיב ויוצא דופן. בחלקו השני של היום נגיע לאחת האטרקציות האדירות של העיר – הגלגל הענק המכונה "העין של דובאי" Ain Dubai (תוספת תשלום). הגלגל מתנשא לגובה של כ 250 מטרים (כ – 80 קומות). המתקן כולל 48 תאים, כאשר כל תא מכיל עד 40 נוסעים, שנהנים מתצפית מטורפת ומרהיבה של 360° על קו הרקיע של דובאי, המרינה, רצועת החוף ג'ומיירה, בורג' ח'ליפה, בורג' אל-ערב וקו האופק של המפרץ, הסיבוב שיארך כ – 38 דקות הוא חוויה ענקית ומרגשת. בהמשך נצא לראות את האי המלאכותי דקל "ג'ומיירה" ללא ספק פאר היצירה "הפלא השמיני של העולם". את ההגעה לאי נעשה בנסיעה ברכבת המונורייל המהווה נקודת תצפית על הפרויקט האדיר. בהמשך בהתאם לזמן נבקר בשוק מדינת-ג'ומיירה, מתחם ענק של מצודה ערבית משוחזרת הנושקת לקו המים, על רקע המגדל המרהיב של מלון בורג' אל ערב, בו שוק ערבי צבעוני ותוסס הכולל עבודות יד, אומנות, מזכרות ודוכני אוכל. במתחם הכפר הגלובלי  Global Village פרויקט התיירות הפנאי והבידור מהגדולים בעולם… המכיל בכל שנה יותר מחמישה מיליון מבקרים. הכפר המואר והצבעוני, כולל ביתנים המייצגים כ 75 ממדינות העולם וכולל הפתעות קולינריות מגוונות, חנויות מזכרות, הופעות מוסיקה ומופע זיקוקין. לינה בדובאי.

יום 5/ ראס אלח'ימה – הכפרים של רכס אלחג'אר – דיונות המדבר האדומות בשרג'ה (ג'יפים עם נהגים מקומיים)

את הבוקר נפתח בסיור בפארק המנגרוב של ג'ובייל-  שמורת טבע יפיפייה המציעה סיורים על גבי גשרי דק מעץ, מעל ליער מנגרוב בחיבור שבין הים ליבשה. זוהי הצצה לעולם הטבע שקדם לבניית העיר האדירה; מיזם מקומי הבא להעלות את המודעות לחשיבות של יערות המנגרוב בעולם, ולשמירה על מערכות אקולוגיות אפילו בסמיכות לערים גדולות.

בבוקר נצא לטיול ג'יפים (עם נהגים מקומיים) נסיעה צפון מזרח לאמירויות ראס אלח'ימה ופוג'ירה. נסיעה בדרכי המדבר (המהירות והנוחות) וניכנס לשטח. עם רכבי השטח נטפס אל מרומי רכס אלחג'אר נטייל בין הבוסתנים והשדות הירוקים הנטויים על צוקי הגרניט בהרים. נשלב הליכות קצרות בנווי מדבר עם מעיינות מים זכים. נטייל בסמטאות הכפרים, נפגוש את אנשי המקום, וננסה להבין משהו על אורחות חייהם ומנהגיהם של התושבים המקומיים. באחד הכפרים נאכל ארוחת צהריים קלה (פיקניק) ונגלוש אל הדיונות האדומות של א-שארג'ה למרגלות "רכס אל פאיה". הנסיעה בחוליות האדומות והניווט בהן, היא חווית ה"אנחנו והאין-סוף"…. גם בלב הישימון רחב הידיים הזה נעצור לתצפיות, נטפס על אחת הדיונות הגבוהות ומראשה נראה את השקיעה שתצבע את הדיונות האדומות ב'עוד יותר קסם מדברי'… את היום נסיים בחאן אירוח מדברי כמיטב מסורת ערב, עם ארוחת ערב ומופע פולקלור מקומי. לינה דובאי.

יום 6/ נסיכות שרג'ה - הדאון טאון – תצפית מגדל בורג' ח'ליפה – מופע המזרקות

את היום נתחיל בנסיכות שארג'ה ידועה בשם "בירת התרבות של האמירויות" או פנינת המפרץ. משלבת בין מסורתיות ואמונה דתית לצד השכלה לימוד ודעת. התחנה הראשונה שלנו תהייה כיכר הקוראן או כיכר הספר, כיכר מרהיבה ביופייה שבמרכזה פסל ענק של ספר קוראן פתוח ומסביבה בנייני ממשלה ומוסדות תרבות ודת. משם נצא לקורניש (טיילת) כשברקע התעלה הנושקת לנמל הדייגים הישן של שרג'ה. אחד היפים והצבעוניים שיש… ספינות דייג מעץ (דאו) פורקות את שלל הדגים ומציעות למכירה את השלל היקר והטרי, חוויה אוטנטית רב חושית. בשוק המזון המרכזי הגדול, שוק מקורה ששופץ לאחרונה בו נוכל למצוא עשרות דוכני בשר, דגים, פירות, ירקות, תבלינים, פירות יבשים, חלבות, בקלאוות ושאר מתוקים ומכל טוב של המוצרים המקומיים. נמשיך לסיור במוזיאון תרבות האסלאם המוזיאון המרשים כולל בתוכו תצוגה מרשימה של אין ספור פרטים מראשית תקופת האסלאם ועד ימיינו לרבות מטבעות, כתבי יד עתיקים, פפירוסים, כלי חרס, מתכת וחפצים נדירים, כולל סיפורם של הוגי הדעות, החוקרים, המגלים והממציאים המוסלמים. את הביקור נחתום בסמטאות הציוריות של הרובע העתיק המשוחזר (משם התפתחה שארג'ה). נראה את סגנון הבנייה המקומי, חצרות משוחזרות ואפילו שוק (אל ארסה) מקורה עתיק משוחזר ובו מזכרות ודברי אומנות. בחלקו השני של היום נצא לחלק המתקדם, החדש והמפואר של דובאי אזור ה"דאון טאון" ללא ספק האזור עם הפיתוח העירוני המשמעותי והיוקרתי ביותר בעיר. אזור של גורדי שחקים עצומים ומגדלים ייחודיים עם עיצוב ארכיטקטוני יוצא דופן המקיף מתחמי מגורים, אזורי מסחר, בתי מלון, בילויים ועוד… נתחיל בקניון דובאי, אחד מהקניונים הגדולים ביותר בעולם, ללא ספק פרא היצירה עם עיצוב מיוחד ויוצא דופן. בקניון יותר מ 1200 חנויות! בתוך הקניון נראה את האקווריום הגדול ובו מגוון של בעלי חיים ימיים כולל עשרות כרישים וחולייתנים. נעלה לתצפית על העיר ממגדל בורג' ח'ליפה. המגדל המרהיב הוא המגדל הגבוה בעולם! מתנשא לגובה של 828 מטרים, 163 קומות! ועלות הקמתו מוערכת באחד וחצי מיליארד דולר! הבניין עוצב על ידי האדריכל אדריאן סמית ונבנה על ידי חברת סמסונג הקוראנית בשנת 2009. המגדל שבנוי בהשראת מגדל בבל בנוי מסדרת אליפסות בצורת קונוס הפורץ לשמיים ונראה מכל אזור בעיר. את התצפית נעשה מהקומה ה-124/125 של הבניין. עם שקיעה נצא לראות את מופע המזרקות האדיר על רקע מופע האורות הפירוטכני של הבורג' חליפה.

יום 7/ דובאי – גן הפרחים הקסום - תל אביב

בוקר אחרון באמירויות… נצא לביקור בגן הפרחים הקסום Miracle Gardens של דובאי, גן פרחים צבעוני ונרהיב שנמצא ברובע דובאי-לאנד. הגן הושק ביום האהבה בשנת 2013 ומשתרע על פני 72,000 מ”ר, מה שהופך אותו לגן הפרחים הגדול בעולם. התצוגות השונות כוללות מיליוני פרחים שיצרו צורות ודגמים שונים הלקוחות מעולם האגדות והתרבות. העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה מדובאי לתל אביב.

* סדר המסלול והביקור באתרים עשוי להשתנות בשל זמני טיסות, זמינות בתי מלון ואילוצים אחרים.

* בהתאם ללוח הטיסות יתכן וההמראה והנחיתה יהיו מאבו דאבי.

מלון:

* מלונות מדרגת תיירות מעולה (4****) על בסיס חצי פנסיון

טיסות:

טיסות ישראייר

תל אביב דובאי 07:10-12:45

דובאי תל אביב 14:15-16:05

 

מחיר:

1,990 $

המחיר מבוסס על 26 מטיילים בקבוצה

עד שלושה תשלומים ללא ריבית או יותר בפריסת כרטיסי האשראי

הערות חשובות:

* תוספת לאדם בחדר יחיד: 349 $ דולר ארה"ב.

* יתכן כי סדר הביקורים והסיורים ישתנה בהתאם לאילוצי הקורונה.

* התוכנית מתארת את אתרי הביקור אך לא בהכרח את סדר הביקורים לאורך הימים.

* המחיר אינו כולל כל מס ו/או היטל שיוטלו עד למועד היציאה לטיול.

* מחיר הטיול נכון למחירי הטיסות ושירותי הקרקע הידועים בחודש פברואר 2022,

* יתכן ויהיה שינוי במחיר הטיול בעקבות עלית/ ירידת מחירים ושינויי שער דולר/ מטבע מקומי.

* בשל שינויים דחופים בלוח זמני הטיסות וחברות התעופה ייתכנו שינויים בסדר התוכנית ולעיתים אף ויתורים על חלק ממקומות הביקור תוך מתן תחליף ראוי במקום וזאת אף לאחר היציאה מהארץ בייחוד בטיולים עם זמן שהייה ארוך מחוץ לארץ.

* יש להדגיש, להבהיר ולציין חד משמעית כי כל שינויו/או מחדל הקשור בחברת תעופה כלשהי אינו מהווה עילה לתביעה כנגד חברת "דרכים TRAVEL" והאחריות כולה תהיה על חברות התעופה במקרה זה וכי" דרכים" תהיה פטורה מכל פיצוי בגין שינוי ו/או מחדל שכזה.

* על הנוסעים להצטייד בביטוח רפואי מתאים הכולל הרחבה להטסה רפואית.

* ניתן לרכוש פוליסות ביטוח לחו"ל לכל הגילאים המותאמת לתקופת הקורונה בעלות של כ- 5-20 $ ליום בהתאם לגיל, מצב בריאותי של המבוטח ותנאי הפוליסה.

* יש לוודא עוד לפני היציאה כי הדרכון בתוקף לפחות לחצי שנה וכי ישנם לפחות 4 דפים ריקים בדרכון. מטיילים בעלי דרכונים זרים, מתבקשים לבדוק מול נציגות מדינתם אם יש צורך בוויזה.

מחיר כולל:

* טיסות ישירות הלוך – חזור

* מלונות מדרגת תיירות מעולה (4****).

* תחבורה: אוטובוס תיירים ממוזג/ ג'יפים ממוזגים (5 מטיילים בג'יפ).

* מדריך ישראלי מעולה – רונן חסון ומדריך מקומי דובר אנגלית

* חצי פנסיון.

* צ'ופרים ופינוקים לאורך המסלול.

* 2 בקבוקי מים ליום לכל מטייל

* אטרקציות, ביקורים, סיורים וכניסה לכל האתרים כמפורט בתכנית הטיול, ימי סיור מלאים,

* ימי טיול מלאים וסיורי ערב ללא זמן חופשי או סיורי בחירה.

* שירותי סבלות.

* טיפים לנותני השירותים בחו"ל.

* מפגש קבוצה עם המדריך לפני הטיול.

מחיר אינו כולל:

* ביטוח נסיעות (מומלץ מורחב ומותאם לתקופה זו )

ויזות ואישורי כניסה

החל מ-10 לאוקטובר 2021 ישראלים (בעלי דרכון ישראלי) לא נדרשים בהצגת ויזת תיור בכניסה לאיחוד האמירויות. יש לוודא עוד לפני היציאה כי הדרכון בתוקף לפחות לחצי שנה וכי ישנם לפחות 4 דפים ריקים בדרכון.

מטיילים בעלי דרכונים זרים, מתבקשים לבדוק מול נציגות מדינתם אם יש צורך בוויזה.

* ארוחות נוספות.

* הוצאות ושירותים אישיים.

* כניסה לאקספו (לבני 60+ הכניסה ללא תשלום).

* גלגל ענק "העין של דובאי" – תוספת 40$ למטייל (בהרשמה מראש).

*בדיקות קורונה ביציאה מדובאי במידה ויידרש.

* כל מה שאינו כלול בתוכנית ובמחיר הטיול.

* טיפ למדריך הישראלי (מקובל 5$ ליום למטייל)

 

 

רמת קושי:

קלה, מתאים לכל אדם בריא.

מה להביא:

מידע ספציפי לגבי טיול זה יוסבר בפגישת הכנה עם המדריך

ציוד מומלץ לטיול גיאוגרפי

* מזוודה – לציוד האישי, תאוכסן בתא המטען של הרכב המלווה.

הערה: חברות התעופה מגבילות את גודל ומשקל המטען המותר להטסה

* תיק גב/ צד קטן – לסיורים בהם עוזבים את הרכב המלווה

* חולצות ארוכות וקצרות.

* מכנסיים ארוכים וקצרים.

* בגד ים, משקפי שמש.

* כובע נגד שמש – מומלץ כובע רחב שוליים או מצחייה עם כיסוי לעורף נגד שמש.

* סווצ'ר/ סודר – מומלץ להביא פליז ((Fleece מחמם מאוד, אטום למים, קל, נעים, ומתייבש במהירות, אולם סודרים מחממים אחרים בהחלט יספקו.

* נעלי הליכה – נעלי הליכה גבוהות, נוחות וקלות.

* נעליים חלופיות – סנדלים או זוג נעליים חלופיות.

* לבנים ולבוש תחתון – בכמות מספקת לכל ימי הטיול, זיכרו כי ישנה אפשרות לכביסה.

* כלי רחצה.

* עזרה ראשונה – לצרכים אישיים: קרם הגנה נגד שיזוף, קרם גוף, שפתון, קוצץ ציפורניים, פלסטרים, טבליות וכו'. מומלץ לקחת חומרים דוחי יתושים וכן משחה המשמשת למריחה לאחר עקיצות וגירודים. אם  אתם נוטלים תרופות באופן סדיר, קחו כמות מספקת לכל ימי הטיול!

* עזרה שנייה – חוט ומחט וכמה כפתורים לתיקון.

* פינוקים, דברים טעימים וספר קריאה – תמיד מעלים את המורל.

* ציוד צילום – לא לשכוח לקחת זיכרונות בכמות מספקת.

* מטענים – לטלפון הנייד ולשאר המכשירים החשמליים.

* מתאם חשמל אוניברסלי.

* מסיכות, אלכוג'ל לחיטוי, מגבונים.

* כיסא מתקפל נייד – אותו אפשר לשאת בזמן הסיורים הרגליים

הערות:

* התוכנית מתארת את אתרי הביקור אך לא בהכרח את סדר הביקורים לאורך הימים.

* המחיר אינו כולל כל מס ו/או היטל שיוטלו עד למועד היציאה לטיול.

* מחיר הטיול נכון למחירי הטיסות ושירותי הקרקע הידועים בחודש אוקטובר 2021,

* יתכן ויהיה שינוי במחיר הטיול בעקבות עלית/ ירידת מחירים ושינויי שער דולר/ מטבע מקומי.

* בשל שינויים דחופים בלוח זמני הטיסות וחברות התעופה ייתכנו שינויים בסדר התוכנית ולעיתים אף ויתורים על חלק ממקומות הביקור תוך מתן תחליף ראוי במקום וזאת אף לאחר היציאה מהארץ בייחוד בטיולים עם זמן שהייה ארוך מחוץ לארץ.

* יש להדגיש, להבהיר ולציין חד משמעית כי כל שינויו/או מחדל הקשור בחברת תעופה כלשהי אינו מהווה עילה לתביעה כנגד החברה המארגנת והאחריות כולה תהיה על חברות התעופה במקרה זה וכי" דרכים" תהיה פטורה מכל פיצוי בגין שינוי ו/או מחדל שכזה.

* על הנוסעים להצטייד בביטוח רפואי מתאים הכולל הרחבה להטסה רפואית.

* ניתן לרכוש פוליסות ביטוח לחו"ל לכל הגילאים המותאמת לתקופת הקורונה בעלות של כ- 5-20 $ ליום בהתאם לגיל, מצב בריאותי של המבוטח ותנאי הפוליסה.

* יש לוודא עוד לפני היציאה כי הדרכון בתוקף לפחות לחצי שנה וכי ישנם לפחות 4 דפים ריקים בדרכון. מטיילים בעלי דרכונים זרים, מתבקשים לבדוק מול נציגות מדינתם אם יש צורך בוויזה.

ביטולים:

דמי הרשמה: ההרשמה באמצעות טופס הרשמה בצירוף צילום דרכון עדכני ובתשלום דמי רישום בסך 100$ שלא יוחזרו ושיועברו לנותני שירותים בחו"ל על מנת להבטיח את מקומכם בטיול. יתרת התשלום תוסדר לא יאוחר מחודש לפני מועד יציאת הטיול – תינתן אפשרות לשלושה תשלומים חודשיים שווים (החל מחודש לפני היציאה). ניתן לשלם במזומן (בהתאם לחוק המזומן), העברות בנקאיות, המחאות ללא ריבית.

תנאי ביטול: הרשמה באמצעות טופס הרשמה ובתשלום דמי רישום ע"ס 100$ שלא יוחזרו. מ 15-30 ימים לפני תאריך היציאה יחויב סכום של 30% מעלות הטיול, מ 7-14 ימים לפני תאריך היציאה יחויב סכום של 70% מעלות הטיול, מ 6 ימים לפני תאריך היציאה ועד למועד היציאה יחויב סכום של 100% מעלות הטיול.

הערה חשובה: הטיול המאורגן מורכב ממספר שירותים וביניהם שירותי טיסה המתחילים ומסתיימים בישראל וכן שירותי תיירות שונים כגון טיסות פנים, כניסות לאתרים, הסעות, ובתי מלון אשר כולם מתחילים ומסתיימים מחוץ לישראל. דמי הביטול החלים על שירותים המתחילים ומסתיימים מחוץ למדינת לישראל הינם במסגרת תנאי הספקים השונים במדינות היעד.

שירות הטיסה המתחיל ומסתיים בישראל הינו השירות היחיד הניתן להחילו במסגרת החוק הישראלי לרבות חוק ותקנות הגנת הצרכן לעסקת מכר מרחוק כולל הרחבת החוק לאזרחים וותיקים.

חשוב לציין: במקרים בהם נרכוש שירותי תיירות לרבות כרטיסי טיסה זמן רב לפני מועד היציאה, אנו שומרים את הזכות, להתאים ואף להקדים את מועדי התשלומים כך שיכסו את השירותים שיירכשו. מומלץ: כבר בעת ההרשמה לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל אפשרות לכיסוי דמי הביטול (ע"פ תנאי הפוליסה).

הערה חשובה: הטיול המאורגן מורכב ממספר שירותים וביניהם שירותי טיסה המתחילים ומסתיימים בישראל וכן שירותי תיירות שונים כגון טיסות פנים, כניסות לאתרים, הסעות, ובתי מלון אשר כולם מתחילים ומסתיימים מחוץ לישראל. דמי הביטול החלים על שירותים המתחילים ומסתיימים מחוץ למדינת לישראל הינם במסגרת תנאי הספקים השונים במדינות היעד.

שירות הטיסה המתחיל ומסתיים בישראל הינו השירות היחיד הניתן להחילו במסגרת החוק הישראלי לרבות חוק ותקנות הגנת הצרכן לעסקת מכר מרחוק כולל הרחבת החוק לאזרחים וותיקים.

הערת קורונה:

בשל המצב הרגיש בעקבות התפרצות נגיף קורונה בעולם, החזר תשלומים במקרים הבאים:

  1. ביטול בעקבות התפרצות קורונה במדינה המלווה באזהרה של משרד הבריאות ומחייבת בידוד של יותר מ 72 שעות בחזרה מהיעד.
  2. במידה ונתב"ג יהיה סגור לטיסות יוצאות ונכנסות בעקבות סגר בישראל (סגר שבמהלכו נתב"ג יישאר פתוח לטיסות הטיול יצא כמתוכנן).

הערה: בכל מקרה דמי הרישום לא יוחזרו וישמרו כזיכוי לטיול עתידי.