27/7-3/8: סקוטלנד ואירלנד – טירות, אגדות ונופים

סקוטלנד ואירלנד – טירות, אגדות ונופים

קבוצת מטיילים עם פזית- טיולים ואגדות

טיסות ישירות לאדינבורו-8 ימים/7 לילות

סקוטלנד ואירלנד, הם שניים מהיעדים המרתקים ב"בריטניה הגדולה", ששמם בלבד מעלה רטט בליבו של כל שוחר תרבות והיסטוריה אירופית. הרוגע והשלווה של ירוק העד, אשר עוטף את מרבדי הגבעות והעמקים שלהן מכל עבר, מטעה ומסתיר עבר סוער ואלים של קונפליקטים עקובים מדם. ממלחמות השבטים באזורי העמק וההר הסקוטים, בינם ובין גדודי הממלכה, כמו גם בינם לבין עצמם, ועד מאבקי הזהות הלאומית של הקתולים האירים עד שלהי המאה ה 20, ההסטוריה המקומית הייתה רוויה מאז ומתמיד בהתרחשות בלתי פוסקת. נכון להיום, מסע אל חבלי הארץ הרב גוניים הללו, מביא לידי ביטוי זויות נוספות לאלה; כאלה של תרבות גבוהה, פולקלור מקומי והמון שמחת חיים מתפרצת. לראשונה בישראל, קאמינוס גאה להציג מסע חובק איים, שמתחיל בטיסה ישירה לאדינבורו ומסתיים בטיסה ישירה חזרה משאנון, שבמערב אירלנד. בואו איתנו, לחוויה ייחודית וחובקת כל של פעם בחיים.

להורדת תכנית הטיול לחץ כאן

לקבלת טופס הרשמה לחצו כאן

מלון:
  • בתי מלון: דרגה ראשונה
טיסות:

Neos

טיסה הלוך 27/7/22

המראה 09:00 תל אביב (TLV)

נחיתה 12:50 SHANNON (SNN)

טיסה ישירה

טיסה חזור 03/8/22

המראה 19:50 אדינבורו (EDI)

נחיתה 03:05 + יום תל אביב (TLV)

טיסה ישירה

משך הטיסה 05 שעות ו15 דקות

מחיר:

1695 יורו

תוספת לחדר יחיד 450 יורו

ניתן לשלם בכרטיס אשראי –ב- 5 תשלומים או בקרדיט לפני היציאה
תשלום בהעברה בנקאית בשקלים או לחשבון דולרי.

מחיר כולל:

טיסות ישירות בינלאומיות.
כולל מיסי נמל ותוספת דלק מסי הנמל, היטלי
הדלק והביטחון מעודכנים נכון למועד הפרסום
✔ בתי מלון – דרגה ראשונה.
✔ כלכלה – ארוחת בוקר.
✔ סיורים וביקורים באטרקציות כולל דמי כניסה
כמפורט בתכנית הטיול.
✔ תחבורה – אוטובוס תיירים נוח ומודרני לביצוע
תכניות הטיול.
✔ טיפים לנותני השרותים בחו״ל.
✔ מדריך ישראלי מקצועי

מחיר אינו כולל:

ביטוח רפואי וביטוח כבודה.
✖ הוצאות בעלות אופי אישי.
✖ דמי סבלות או הוצאות אישיות.
✖ תוספת לאדם בחדר יחיד.
✖ הוצאות בעלות אופי אישי כגון: משקאות המוגשים
במהלך הארוחות, כביסה, סרטים בתשלום בחדרים
ושרות וכו'.
✖ תשר למדריך הישראלי

רמת קושי:

טיול תיירותי, מתאים לכולם

מה להביא:

יימסר בפגישה עם המדריך לפני מועד היציאה

הערות:

הערות כלליות :

  • התוכנית מתארת את אתרי הביקור אך לא בהכרח את סדר הביקורים לאורך הימים.
  • המחיר אינו כולל כל מס ו/או היטל שיוטלו עד למועד היציאה לטיול.
  • מחיר הטיול נכון למחירי הטיסות ושירותי הקרקע הידועים בחודש ינואר 2022, יתכן ויהיה שינוי במחיר הטיול בעקבות עלית/ ירידת מחירים ושינויי שער דולר/ מטבע מקומי.
  • בשל שינויים דחופים בלוח זמני הטיסות וחברות התעופה ייתכנו שינויים בסדר התוכנית ולעיתים אף ויתורים על חלק ממקומות הביקור תוך מתן תחליף ראוי במקום וזאת אף לאחר היציאה מהארץ, בייחוד בטיולים עם זמן שהייה ארוך מחוץ לארץ.
  • יש להדגיש, להבהיר ולציין חד משמעית כי כל שינויו/או מחדל הקשור בחברת תעופה כלשהי אינו מהווה עילה לתביעה כנגד חברת "קאמינוס" והאחריות כולה תהיה על חברות התעופה במקרה זה וכי " קאמינוס" תהיה פטורה מכל פיצוי בגין שינוי ו/או מחדל שכזה.
  • על הנוסעים להצטייד בביטוח רפואי מתאים הכולל הרחבה להטסה רפואית.
  • יתכן כי סדר הביקורים והסיורים ישתנה בהתאם ללוח הטיסות המעודכן.
  • המחיר אינו כולל כל מס ו/או היטל שיוטלו עד למועד היציאה לטיול.
  • כפוף לתנאים הכללים המצוינים באתר החברה.

תנאי תשלום:

חשוב לציין: במקרים בהם נרכוש שירותי תיירות לרבות כרטיסי טיסה זמן רב לפני מועד היציאה, אנו שומרים את הזכות, להתאים ואף להקדים את מועדי התשלומים כך שיכסו את השירותים שיירכשו. מומלץ: כבר בעת ההרשמה לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל אפשרות לכיסוי דמי הביטול (ע"פ תנאי הפוליסה).

הערה חשובה: הטיול המאורגן מורכב ממספר שירותים וביניהם שירותי טיסה המתחילים ומסתיימים בישראל וכן שירותי תיירות שונים כגון טיסות פנים, כניסות לאתרים, הסעות, ובתי מלון אשר כולם מתחילים ומסתיימים מחוץ לישראל. דמי הביטול החלים על שירותים המתחילים ומסתיימים מחוץ למדינת לישראל הינם במסגרת תנאי הספקים השונים במדינות היעד.

שירות הטיסה המתחיל ומסתיים בישראל הינו השירות היחיד הניתן להחילו במסגרת החוק הישראלי לרבות חוק ותקנות הגנת הצרכן לעסקת מכר מרחוק כולל הרחבת החוק לאזרחים וותיקים.

ביטולים:

דמי ביטול:

  • מקדמה על סך 100 יורו שלא תוחזר בשום מקרה ( ראה הערת קורונה מטה).

מ 22-29 ימי עסקים לפני תאריך היציאה יחויב סכום של 30% מעלות הטיול, מ 15-22 ימי עסקים לפני תאריך היציאה יחויב סכום של 50% מעלות הטיול, מ 14-8 ימים לפני תאריך היציאה יחויב סכום של 75%  מ 7 ימי עסקים לפני תאריך היציאה ועד למועד היציאה יחויב סכום של 100% מעלות הטיול.

  • לעניין ספירת מנין ימי העבודה יובהר כי במניין ימי העבודה לא יכללו ימי שישי, שבת, ערבי חג, וחג , יום הביטול ויום הטיסה .
  • חשוב לציין: מומלץ: כבר בעת ההרשמה לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל אפשרות לכיסוי דמי הביטול (ע"פ תנאי הפוליסה).
  • כפוף לתנאים הכללים המופיעים באתר החברה.
  • הערה חשובה: הטיול המאורגן מורכב ממספר שירותים וביניהם שירותי טיסה המתחילים ומסתיימים בישראל וכן שירותי תיירות שונים כגון טיסות פנים, כניסות לאתרים, הסעות, ובתי מלון אשר כולם מתחילים ומסתיימים מחוץ לישראל. דמי הביטול החלים על שירותים המתחילים ומסתיימים מחוץ למדינת לישראל הינם במסגרת תנאי הספקים השונים במדינות היעד. שירות הטיסה המתחיל ומסתיים בישראל הינו השירות היחיד הניתן להחילו במסגרת החוק הישראלי לרבות חוק ותקנות הגנת הצרכן לעסקת מכר מרחוק כולל הרחבת החוק לאזרחים וותיקים (תיקון 58).

לפיכך, במידה ויהיה ביטול ויהיה החזר, הוא רלוונטי אך רק לשירותים הניתנים בישראל, ולא לשירותים הניתנים מחוץ לישראל. מודגש בזאת, כי בעצם החתימה על טופס ההרשמה/ההסכמה האינטרנטית, החותם עליו מסכים ומקבל את תנאי הביטול, על פי האפשרות של ביטול העסקה לפי התנאים הנ"ל.

הערת קורונה: בשל המצב הרגיש בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, במקרה וממשלת ישראל מכריזה על נתב"ג כסגור או שהיעד הוגדר כיעד ברמת סיכון מירבית, קרי אסורה הנסיעה אל היעד, במקרה כזה, ניתן לקבל זיכוי לרכישה עתידית במלוא הסכום, או לחילופין החזר כספי בניכוי 100 דולר/יורו בהתאם למטבע החבילה.